onsdag 11. januar 2012

10 beste bilder

Bilde 1.


Dette bildet ble et av mine ti beste bilder fordi jeg synes det er veldig vakkert og harmonisk. Det er faktisk tatt med et mobilkamera, men jeg har redigert litt på kontraster og farger. Det jeg synes er interessant med dette bilde er komposisjonen. Det er stilig at det Treet og steinene danner en slags sidelengs "V". Det at bilde har så sterke og skarpe farger gjør at bildet blir veldig klart og fint. Kontrastene mellom vannene og og de oransje bladene på treet synes jeg også er veldig fin. Alt i alt synes jeg bildet har et veldig harmonisk og rolig preg over seg, samtidig som at det er klare farger og sterke kontraster. 

Bilde 2.


Bilde 3.




Dette bildet ble også et av mine ti beste bilder fordi jeg synes komposisjonen og kontrasten mellom det mørke og det lyse er veldig stilig. Dette er også tatt med mobilkamera, men er redigert i ettertid på farger og kontrast, samt beskjært så det ikke skulle være noen forstyrrende elementer i bildet som tar fokus vekk fra "S" linjen som blir dannet av elven. Denne S linjen skaper et interessant uttrykk til bilde, og kontrasten med mellom snøen og elven gjør at bildet blir klart og skarpt i tillegg til at det er en slags ro over bilde. 

Bilde 4. 


Bilde 5. 


Bilde 6. 


Bilde 7. 


Bilde 8. 


Bilde 9. 


Bilde 10. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar